تعبیر خواب نان ، کنجدی و روغنی پحتن در تنور و پنیر و سبزی حضرت یوسف

تعبیر خواب نان ، کنجدی و روغنی پحتن در تنور و پنیر و سبزی حضرت یوسف

در این مطلب از سایت خشدار می خواهیم در مورد تعبیر خواب نان ، کنجدی و روغنی پحتن در تنور و پنیر و سبزی حضرت یوسف صحبت کنیم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد.

تعبیر خواب نان چیست

دیدن نان در خواب، به خیر و برکت تعبیر می شود. اگر کسی در خواب دید که نان مطبوع و خوش خوراکی می خورد، به سود و فایده ای دست پیدا می کند. اگر نان کپک زده و نامطبوع بود، به زیان مالی دچار می شود و اگر نان به خانه می آورد، نسبت به خانواده خود توجه دارد و نشانه روزی حلال است.
اگر دید مقدار زیادی نان در خانه دارد، در آن سال خیر و برکت زیادی به او می رسد. اگر کسی در خواب ببیند نان خشک می خورد، گرفتار تنگی معاش می شود. نان گرم و تازه عیش و خوشی و لذت است. اگر کسی نان به شما داد نعمت می رساند و خدمت می کند.
تعبیر خواب نان ، کنجدی و روغنی پحتن در تنور و پنیر و سبزی حضرت یوسف
امام صادق (ع) می فرماید: دیدن نان در خواب چهار وجه است:
عیش خوش،
مال حلال،
ولایت،
خیر و برکت.
حضرت دانیال می گوید: اگر دو سه نان یافت، دلیل آن که از غم برهد. اگر نان نتوانست خوردن، دلیل که اجلش نزدیک است. اگر نان بسیار داشت و نخورد، دلیل که غمی به وی رسد.
ابراهیم کرمانی می گوید: دیدن نان گرم به خواب عیش و نعمت است و دیدن نان خشک، به خلاف این است و خوردن نان سبوس به خواب، دلیل قحط است.
جابر مغربی می گوید: دیدن نان کاروس به خواب دلیل بر تنگی روزی است و پرهیزکاری و نان جوین، دلیل زهد است و نان برنج، دلیل بر بستگی کار است و نان عدس و باقلا و نخود، دلیل غم و تنگ دستی است. اگر سلطان ببیند یک نان داشت، دلیل که ملکش زیاده شود و گویند دیدن هیچ چیز در خواب بهتر از نان نباشد.
منبع » یوتاب

Comments

Popular posts from this blog

متن دوستی پایدار ، متن زیبا و طولانی برای دوست صمیمی و رفیق

شعر در مورد دوست داشتن از مولانا ، شعر مولانا در مورد دوست داشتن

تعبیر خواب دریا طوفانی ؛ معنی دیدن دریا طوفانی در خواب های ما چیست